frågestunden!!

Ja nu kommer alla svar på frågorna!!

Fråga från Privat: Villka är dina bästisar???? ( har hört att du är vän med lina???)

Svar: Jag har några stycken typ Lina , Felicia , Vannessa och Katarina kanske några mer!!


Fråga från Ksbskekdk: 1.vilken är din favorit färg?? 2.vad gör du på fritiden?? 3.bor du i lägenhet??

Svar: Min favorit färg är mörk blå. Jag är med kompisar spelar fotboll spelar innebandy och spelar gitarr på fritiden men kanske åker till stan ibland oxå!!! Nej jag bor nt i lägenhet..


Fråga från Lina: visst är jag,du,fillan och vannessa bäst????? och visst kommer vi vara bästisar föralltid?
vad är ditt favorit godis??

Svar: Ja vi är bästisar och det kommer vi alltid vara!!<3<3 Och choklad är mitt favorit godis!!!


Fråga från Anonym: Vilken är den senaste du dissat?

Svar: Det är privat


Fråga från Lina: villka är det som dissat dig senast'? även fast jag vet det men det är kanske andra som vill vet eller hur "!!!!!!!!!!!!!!?!?!!?

Svar: hehe det är privat men ni kanske får reda på det någon annan gång.....



Det var alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0